Geoblog.pl    fibaki    Podróże    Kambodża, Malezja i Tajlandia 2013    Merry Easter to Everyone ...

Merry Easter to Everyone ...

Malezja
Malezja, Kecil

Dzień znów rozpoczęty pakowaniem plecaków, transferem na Coral Bay (na szczęście to tylko 10 minut pieszo, choć plecaki dodają dodatkowe kilka minut) i znalezieniem wreszcie normalnego noclegu, gdzie właśnie raczymy się nieco wcześniejszym niż w Polsce śniadaniem wielkanocnym :-) Przez caly dzien nic nie robilismy. Lezelismy na plazy, plywalismy w morzu ktore mialo temperature cieplej zupy, opalilismy sie niewiadomo kiedy, obejrelismy zjawiskowy zachod slonca i zjedlismy prze-py-szna kolacje z barakudy :-) plaza ma dlugosc gora 400 m, wzdluz ktorej zlokalizowanych jest okolo 5 hoteli o wyzszym standardzie anizeli cokolwiek na wczorajszej plazy. Siedzimy aktualnie pod palmami, w temperaturze okolo 35 stopni i rozpijamy swiateczna flaszeczke zakupiona na lotnisku w Kambodzy. Zostajemy tu do srody wiec w planach mamy jeszcze snorkeling lub scuba diving. Morze jest turkusowe wiec wrazenia sa obiecujace. Jutro spimy na maksa... pierwszy raz tych wakacji :-)

My
My - 2013-03-31 11:08
Alleluja, Alleluja - cieszcie się ciepełkiem. U nas nadal regularna zima z opadami, tego białego. Mamy ulepionego śnieżnego zająca a po obiedzie planujemy bitwę na śniegowe pisanki.Przywieżcie nam wiosnę :))))
Pozdrawiamy Was i całujemy.

My
My - 2013-03-31 15:31
"Ja" powiadomiona :)))

fibaki - 2013-03-31 16:59
Drogie Mamy, milo bylo z Wami pogadac chwile:-)

Ja
Ja - 2013-03-31 21:16
Goniu,czy podpisalas jakąś umowę na występy w horrorze? przed chwilą znowu musiałam odśniezac,to dopiero wiosna zawitala do nas.Też sie ciesze,że moglyśmy porozmawiać,papatki